Kontzertuak

Ponemos a tu disposición un completo calendario de conciertos categorizados para que te resulte más fácil tu búsqueda. Pulsa sobre la caregoría deseada para activar el filtro.

  • 21 - 24 - 27 - 30
    Urt
    2017
    stiffelio

    STIFFELIO

    Lekua: Euskalduna jauregia

    Dramma liricoen tres actos
    con libreto de Francesco Maria Piave
    sobre la novela Le pasteur d’hommes de Émile Souvestre,
    la obra de teatro hablado Le pasteur,
    ou L’évangile et le foyer de Émile Souvestre y Eugène Bourgeois
    y su traducción al italiano Stiffelius! por Gaetano Vestri,
    y con música de Giuseppe Verdi

    Stiffelio (tenor)
    Lina (soprano)
    Stankar (barítono)
    Raffaele di Leuthold (tenor)
    Jorg (bajo)
    Dorotea (mezzosoprano)
    Federico di Frengel (tenor)
    Amigos del conde, discípulos de Stiffelio, feligreses asasverianos (coro)

    En el castillo de Stankar y sus alrededores, a principios del siglo XIX.
    Acto primero
    Sala en el castillo de Stankar, por la mañana. El viejo pastor Jorg expresa sus deseos de que el célebre predicador Stiffelio siga destruyendo a los enemigos de Dios con su palabra sagrada, y de que su enlace conyugal con Lina no mengüe ese celo divino. En cuanto llega, todos saludan al predicador. Dorotea, una prima de Lina, le informa de que un barquero ha preguntado por él para consultar un extraño suceso. Stiffelio ya lo conoce, y lo expone enseguida: hace ocho días vio cómo un joven perseguido por una mujer escapaba del castillo por una ventana lanzándose al agua y dejando una carta. Tanto Raffaele como Lina se preocupan, pero Stiffelio quema la carta sin indagar su autoría. Stankar, conde del Sacro Imperio Romano y viejo guerrero, sospecha de su hija y del conde Raffaele, y amenaza a éste con matarle si es preciso. Los amigos de Stiffelio piden verle para aclamarle; su mujer, su amante y su padre expresan sus remordimientos.
    Stiffelio se da cuenta de un cambio en su mujer, mientras ella recuerda cómo él llegó bajo el nombre de Rodolfo Müller al castillo de su padre para refugiarse de las persecuciones religiosas. El predicador le cuenta a su mujer cuántas depravaciones morales ha visto durante su último viaje. La conmoción de su esposa le extraña, y le pide expresarse, recordándole que ese día es el aniversario de su boda. Descubre que ella no lleva el anillo matrimonial, interpreta su silencio como confesión de algún acto deshonesto, y su ira se enciende.
    Stankar interrumpe la discusión, y cuando Lina queda atrás, sola, no puede pensar en otra cosa que en su perdición. Luego, el viejo militar interroga a su hija para saberlo todo, y concluye que sus sospechas estaban justificadas. Pero en lugar de exigirle una confesión al marido, obliga a la hija a guardar silencio. Después de vencer muchas resistencias consigue su consentimiento.
    Jorg observa cómo Raffaele guarda una carta en un libro con cerradura que contiene Der Messias de Klopstock y que luego Federico se lleva consigo.

     

    Sala de audiencias en el castillo de Stankar, hacia mediodía. Los feligreses cantan ahora la alegría que les produce la presencia de Stiffelio entre ellos. Jorg cuenta a Stiffelio lo que ha visto pocos momentos antes, opinando que el libro será la prueba fehaciente de una relación pecaminosa. Mientras tanto, Federico entrega el libro a Lina y pregunta a Stiffelio por el tema del sermón. El predicador va a tratar sobre la traición, no sólo la de Judas a su Maestro, sino también de otros tipos, inspirándose en la obra de Klopstock. Stiffelio coge el libro que Lina tiene en sus manos, y le obliga a abrirlo con su llave. Como tarda en hacerlo, termina rompiendo la cerradura él mismo, y la carta cae al suelo. Cuando intenta leerla, interviene Stankar para impedírselo, y Stiffelio reacciona nuevamente con ira. Mientras Lina intenta desviar la atención de su marido hacia ella, su padre obliga a su amante a un encuentro nocturno. Los feligreses concluyen que la paz ha desaparecido a causa de las sospechas de Stiffelio, insufladas, según ellos, por el diablo mismo.

     

    Acto segundo
    Un viejo cementerio al lado de un templo.
    Lina sufre su soledad; se siente culpable, y en su plegaria invoca la ayuda de la madre, tanto la de la suya ya fallecida como la de la divina intercesora. Cuando llega, Raffaele intenta calmar a Lina diciéndole que Stankar sospecha de Federico, no de él. Para probar su amor hacia ella, Lina le exige que le devuelva las cartas y el anillo, y que se marche antes de que llegue su padre. Pero Raffaele insiste en quedarse, incluso si Stiffelio llega a conocer la verdad, y Lina se va.
    Sin embargo, Stankar insiste en que el predicador no sabrá nunca nada, porque piensa matar al amante de su hija en el duelo que le propone. Si no acepta, Stankar desvelará el secreto que Raffaele ha guardado celosamente: que en lugar de ser conde no es más que un pobre niño abandonado. Raffaele pierde la compostura y cruza la espada con Stankar hasta que Stiffelio les separa, recordándoles el carácter sagrado del lugar. Les invita a los dos a que hagan las paces como hermanos en religión, y estrecha la mano de Raffaele. Ahora es Stankar quien pierde la compostura, insinuando la existencia de una relación entre Lina y Raffaele.
    Al escuchar el ruido de las espadas, Lina vuelve y pide perdón; Stiffelio identifica por fin a su rival. El hombre de fe dirige su ira contra su mujer, y el padre llama su atención sobre el seductor. El predicador está dispuesto a combatir al amante. En este momento suena desde el templo un himno que trata sobre la misericordia divina. El viejo predicador Jorg intenta calmar al joven, y le impulsa a acordarse de que es clérigo. Stiffelio pide inspiración divina, y lucha consigo mismo por perdonar a su mujer y desempeñar correctamente su cargo eclesiástico.

     

     

    Acto tercero
    Antecámara en el castillo de Stankar.
    Raffaele ha huido y pide a Lina que le siga, pero Stankar ha interceptado la carta. Lamenta haber perdido el honor y piensa en su suicidio. Jorg entra con la noticia de que Raffaele volverá, y Stankar vuelve a desear la muerte del amante de su hija. Llegan Raffaele y su doméstico. El marido de Lina pregunta al amante de su esposa qué haría si ella estuviera libre del compromiso matrimonial. Él ya ha tomado la decisión de separarse de su mujer para seguir dedicándose al sacerdocio, y le ofrece que viva con Raffaele. Hay una modalidad legal para divorciarse y Stiffelio pide a Lina que firme el documento de divorcio, aunque no cree que lo vaya a hacer, y aún menos que Lina afirme que le ama sólo a él: Raffaele habría abusado de ella. El debate ya es superfluo porque Stankar ha matado a Raffaele para expiar su acción. Jorg propone buscar refugio en el templo; Stiffelio acepta maldiciendo a Raffaele.

    Interior de un templo, con púlpito y órgano. Los feligreses cantan su himno; Stankar y Lina piden el perdón divino. Stiffelio reconoce a Lina entre los asistentes. Sube al púlpito y recita el texto evangélico “Aquel de vosotros que esté sin pecado, que le arroje la primera piedra”.

     

    Willem de Waal

     

    Más información y entradas

    Gehiago ikusi
  • 28
    Urt
    2017
    exclavos-felices

    Los esclavos felices

    Lekua: Arriaga Antzokia

    Bi emanaldi-egun, desberdinak baina bata bestearen osagarriak, Juan Crisóstomo de Arriagaren musikari eta emozioei buruz; konpositore bilbotar bikainari hedadura garaikidea ematen diote, bere jaiotegunarekin, duela 210 urte (1806ko urtarrilak 27), bat eginez. Gure antzokiari izena ematen dion maisuaren musika zoragarriaren interpretazio honek egungo gizarteari buruzko gogoeta egitera behartzen gaitu, izenburutik bertatik hasita, gizarte aurreratuetan norbanakoaren mundu garaikidera, gure mundura, azken batean, bidaia ironiko bat eginez.Sara Derendinger zinemako eta telebistako zuzendari abangoardistak parte hartuko du bi egunetan eskainiko den poema sinfoniko honetan. Lehenengoa Arriagako harizko laukoteetan oinarrituta dago eta “happening” gisa, ikusleak gonbidatuko ditu Antzokiko toki desberdinetan barrena ibiltzera zeremonia-maisu batek gidatuta, bidaia mental eta fisiko horretan, parte hartuko duten taldeen emanaldiek laguntzen dieten bitartean.Eta, bigarrenean, publikoa aretoan dela, Arriagaren obra sinfonikoa eta bolaka interpretatuko da, zeinak, azken galderara garamatzan, hots, zoriontsuak al gara geure esklabotzan?

    %25eko deskontua BOSeko abonatuentzat

    Argibide gehiago eta sarrerak

    Gehiago ikusi
  • 02 - 03
    Ots
    2017
    Spanish-Brass

    BOS 8

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • J.J. Colomer: Fededun lizuna, metal boskote eta orkestrarako (25’)
    • Rachmaninov: 2. sinfonia mi minorrean, op. 27 (45’)

     Spanish Brass
    Andrew Gourlay
    , zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 04
    Ots
    2017
    Metal-lics_-768x480

    Kontzertuak Familian – METÁL. LICS

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    Bartzelonako Auditorik koproduzitutako kontzertu honetan, entzuleek begirada erabili ahal izango dute zenbait elementu musikal deskubritu eta ulertzeko. Musikariek, musika jo bitartean, espazioarekin eta gorputzarekin jolasten dute. Hartara, pixkanaka-pixkanaka, irudiak iradokitzen dituzte, eta, eboluzionatuz, bat egiten dute, musika ere agertzen, eboluzionatzen eta isiltzen den bitartean.

    [Castellano]
    Adina: 4 urtetik aurrera

    Musika: Bach, Chick Corea, Macini, Nino Rota…

     

    Euskalduna Jauregia
    A1 aretoa
    12:30ean

    Prezioa:

    6 € (orokorra).
    5 € (BOSeko abonatuak eta Arte Ederren Museoaren lagunak)
    Sarrerak eskuragarri

     

     

    Sarrerak erosi
  • 06
    Ots
    2017
    Spanish-Brass-2

    CÁMARA 6

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    Obras de Bach, Verdi, Javier Martínez, Albéniz, Guiménez, Fritze y Piazzola entre otros.

    Spanish Brass con grupo de metales de la BOS

    Sarrerak erosi
  • 09 - 10
    Ots
    2017
    Carlos-Miguel-Prieto

    BOS 9

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • Aragón: Munduko lorerik handiena (20’)
    • Strauss: Kontzertua oboe eta orkestrarako Re maiorrean, op. 144 (25’)
    • Shostakovich: 6. sinfonia, op. 54 (30’)

     Lucas Macías, oboea
    Carlos Miguel Prieto, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 13
    Ots
    2017
    Lucas-Macias

    CÁMARA 7

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • W.A. Mozart: Serenata en Mi bemol mayor, Kv. 375 (22’)
    • Brahms: Serenata nº 1 en Re mayor, op. 11 (45’)

    Lucas Macías, oboe y dirección
    Grupo de viento de la BOS

    Sarrerak erosi
  • 16 - 17
    Ots
    2017
    Eliahu-Inbal,

    BOS 10

    Lekua: Euskalduna Jauregia

      • Mahler: 7. sinfonia mi minorrean (85’)

    Eliahu Inbal, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 25
    Ots
    2017
    VELAZQUEZ-FERNANDO

    Kontzertuak Familian – ZINEMA MUSIKATUZ!

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    Egun on. BOSeko MusikaHazi-ren bulegotik deitzen dut. Zine-jaialdi berrirako egin diguzuen enkargua onartzen dugula konfirmatzen dizuet, eta aurreratu diezazueket Fernando Velázquez ere gurekin izango dela, hau da, “Zipi Zape eta kanikaren kluba” filmaren soinu-bandaren konpositorea. (…) Ez duzula ikusi? Zer diozu! Baina bai ikusiko zenituen “Lo imposible” edo “Munstro bat dator ni ikustera”, ezta? (…) A, tira ba! (…) Bai!, ondo esan duzu: zinez gauza ederra da hau!

    [Euskara]

    Musika eta zuzendaritza: Fernando Velázquez
    Gidoia eta aurkezpena: Javier Irigoien

    Bilbao Orkestra Sinfonikoa

     

    Euskalduna Jauregia
    Auditorio
    12:30

    Prezioa:

    6 € (orokorra).
    5 € (BOSeko abonatuak eta Arte Ederren Museoaren lagunak)
    Sarrerak eskuragarri

    Sarrerak erosi
  • 09 - 10
    Mar
    2017
    Asier-Polo

    BOS 11

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • I. Tchaikovsky: Rococó bariazioak (20’)
    • Respighi: Adagio con variacioni (11’)
    • Dvorák: 9. sinfonia mi minorrean, op. 95 (40’)

    Asier Polo, biolontxeloa
    Michal Nesterowicz, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 20
    Mar
    2017
    Enrike-Solinis

    CÁMARA 8

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    Colores del Sur
    Danzas barrocas para guitarra de Kantemir, Riza, Gaspar Sanz, Kapsberger y Santa Cruz entre otros.

    Euskal Barrokensemble
    Enrike Solinís, guitarra y dirección

    Sarrerak erosi
  • 23 - 24
    Mar
    2017
    Alexandra-Soumm

    BOS 12

    Lekua: Euskalduna Jauregian

    • E. Adrien: Aire-aparra (Erabateko estreinaldia. AEOSen eta Fundación Autor fundazioaren artean egindako lana) (12’)
    • Bruch: 1. kontzertua biolin eta orkestrarako, sol minorrean, op. 26 (25’)
    • Shostakovich: 1. sinfonia fa minorrean, op. 10 (32’)

    Alexandra Soumm, biolina
    Antonio Méndez, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 25
    Mar
    2017
    cecilia-concierto

    Cecilia Bartoli errezitaldia

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    BOSek, denboraldiko abonutik kanpo, erromako Cecilia Bartoli mezzosopranoaren errezitaldia eskainiko du. Azken urteotako ahots-fenomenorik handienetakoa 2017ko martxoaren 25ean (larunbata) arituko da gurean.

    %10eko deskontua BOSeko abonatuentzat

    Sarrerak erosi
  • 29
    Mar
    2017
    nosferatu

    Nosferatu & BOS

    Lekua: Arriaga Antzokia

    Izu-zinemako klasiko bat… inoiz baino ederrago eta beldurgarriago.

    ‘Nosferatu: una sinfonía de horror‘ (1922) izu-zinema klasikoaren proiekzioan zuzeneko musika. W.F. Murnau-ren filma da, inoiz baino ilunagoa eta beldurgarriagoa BOS- Bilbao Orkestra Sinfonikoak egindako Jose Maria Sanchez Verdu jaunak 2003an konposatutako musikaren interpretazioari esker.

    Zinemako maisulan hori okultismoaren zaleek azaldutako borondatearen emaitza izan zen; okultismoaren sinboloak obraren kasik sekuentzia guztietan agertzen dira. Obrak suntsitze-prozesu bat jasan zuen zeuden negatibo eta kopia guzti-guztiak erretzeko agintzen zuen agindu judizial baten ondorioz. Zorionez, agindu judizial horrek ez zuen bere helburua lortu.

    Jose Maria Sanchez Verdu jaunak filma orkestrarako eta emakumezkoen ahotsetarako obra musikal bikain bihurtu zuen, errepikak, egoera psikologikoak, erritmoa eta filmaren sekuentzia-aldaketak indartzen eta anplifikatzen dituen partiturarekin. Obraren interpretazioak emozioa eta bizitasuna segurtatzen ditu.

     


    BOSen denboraldi osoko abonatuek %25eko deskontua izango dute sarreren prezioan, txartel-leihatilan abonatu txartela aurkeztuz gero (sarrera bat txartel bakoitzeko).

    Argibide gehiago eta sarrerak

    Gehiago ikusi
  • 03
    Api
    2017
    trombon-jazz

    CÁMARA 9

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • Lutoslawski: Dance preludes (9’)
    • Martínez: Am Ufer Des Rheins (19’)

    Grupo de cámara BOS


    • Nielsen: Quinteto de viento, op. 43 (25’)

    Quinteto de viento BOS

    Sarrerak erosi
  • 06 - 07
    Api
    2017
    Vanessa-Goikoetxea,

    BOS 13

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • Birke Bertelsmeier: Zeru urdinetik (Estreinaldi absolutua)
    • Brahms: Ein Deutsches Requiem, op. 45 (70’)

    Vanessa Goikoetxea, sopranoa
    Duncan Rock, baritonoa

    Easo Abesbatza (Xaba Rallo, zuzendaria)
    Bilboko Koraleko Hauren Abesbatza (J.L. Ormazabal, zuzendaria)

    Erik Nielsen, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 20 - 21
    Api
    2017
    Danylo-Saienko

    BOS 14

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • Brahms: Obertura tragikoa, re minorrean, op. 81 (14’)
    • W.A. Mozart: Kontzertua piano eta orkestrarako re minorrean, K. 466 (28’)
    • Brahms: 2. sinfonia Re maiorrean, op. 73 (45’)

    Danylo Saienko, pianoa
    Lorenzo Viotti, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 04 - 05
    maiatza
    2017
    Viviane-Hagner

    BOS 15

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • Dvorák: Kontzertua biolinerako eta orkestrarako la minorrean, op. 53 (32’)
    • Van Beethoven: 3. sinfonia Mi bemol maiorrean, op. 55 “Heroikoa” (45’)

    Viviane Hagner, biolina
    Erik Nielsen, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 08
    maiatza
    2017
    vivianne-hagner

    CÁMARA 10

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    Viviane Hagner con músicos de la BOS

    Sarrerak erosi
  • 18 - 19
    maiatza
    2017
    Iestyn-Davies

    BOS 16

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • G.F. Händel: Fammi combattere, de Orlando (4’)
    • S. Bach: Suite orquestal nº 1 en Do, BWV 1066 ()
    • G.F. Händel: Ahi, stigie larve – Già latra Cerbero, de Orlando (22’)

    • G.F. Händel: Overture-Sento Amor-Ch’io parta–Furibondo , de Partenope
    • G.F. Händel: Concerto grosso, op. 6 nº 11
    • G.F. Händel: Cara sposa – Venti turbine, de Rinaldo

    Iestyn Davies, kontratenorra
    Robert Howarth, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 08 - 09
    Eka
    2017
    Stuart-Skelton

    BOS 17

    Lekua: Euskalduna Jauregia

    • F.J. Haydn: 82. sinfonia Do maiorrean, “Hartza (25’)
    • W.A. Mozart: Alcandro lo confesso” baxu eta orkestrarako, K. 512 (8’)

    • Wagner: Die Walküre, I. ekitaldia (60’)

    Michelle De Young, sopranoa
    Stuart Skelton, tenorra
    Callum Thorpe, baxua
    Erik Nielsen, zuzendaria

    Sarrerak erosi
  • 23 - 24
    Eka
    2017
    war-requiem

    War Requiem

    Lekua: Arriaga Antzokia

    War Requiem, Benjamin Britten-en maisulana, gerraren lazturaren eta suntsiketaren aurkako aldarria da. Calixto Bieito-ren zuzendaritzapean, koru handi batek, haurren koruak, ganbera-orkestrak, orkestra sinfoniko batek, organista batek eta hiru bakarlari bikainek hartuko dute parte bakearen aldeko musikal ahaltsu honetan; izan ere, bakeak II. Mundu Gerraren ondoren estreinatu zen lehenengo aldian bezain beharrezkoa izaten jarraitzen du gaur ere.

    War Requiem  Coventry-ko Katedrala berriro irekitzea ospatzeko idatzi zen 1962an; izan ere, 1940an errauts bihurtu zuten bonbardaketa jasan zuen. Eraso horretan, beste 4.000 etxebizitza inguru ere suntsitu ziren.

    Britten-en requiema hasiera-hasieratik maisulantzat hartua izan zen kritikaren eta publikoaren aldetik eta, harrezkeroztik, mundu osoan zehar, maiz eskaini izan da. Produkzio ikusgarri honetan, antzokia katedral bihurtuko da haren berreraikitze-prozesuan.

     

    Argibide gehiago eta sarrerak

    Gehiago ikusi