Kontzertuak

BOS 16
BOS Baroque
- G.F. Händel: Fammi combattere, de Orlando (4’)
- S. Bach: Suite orquestal nº 1 en Do, BWV 1066 ()
- G.F. Händel: Ahi, stigie larve – Già latra Cerbero, de Orlando (22’)
- G.F. Händel: Concerto grosso, op. 6 nº 11
- G.F. Händel: Cara sposa – Venti turbine, de Rinaldo
Vivica Genaux, mezzosopranoa
Robert Howarth, zuzendaria
DATAK
- 18 maiatza 2017 Euskalduna Jauregia 19:30 h. Sarrerak Erosi
- 19 maiatza 2017 Euskalduna Jauregia 19:30 h. Sarrerak Erosi
Abonu salmenta, ekainaren 24tik aurrera.
Sarreren salmenta, irailaren 16tik aurrera.
Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak
VIVICA GENAUX
Mezzosopranoa
Vivica Genaux musika barrokoaren interpretatzailerik handienekotzat dago hartuta, ez soilik bere teknika paregabeagatik eta ahots ederragatik, baizik eta, gainera, bere interpretazio hunkigarriengatik ere.
Munduko agertokirik garrantzitsuenetan aritu izan da, bere errepertorioko rolik garrantzitsuenetan eta konpositore ugariren lanetan: Händel, Scarlatti, Vivaldi, Gluck, Rossini, Monteverdi eta Donizettitik hasi, eta Berlioz, Falla eta Bizeteraino. Bere paperik esanguratsuenetako batzuk aipatzearren, honakoak nabarmendu daitezke: Arsane (Semiramide), Sesto eta Giulio Cesare (izen bereko operan), Rinaldo, Romeo (I Capuleti ed i Montecchi), Orsini (Lucrezia Borgia), Orfeo (Orfeo ed Euridice), Sesto (La clemenza di Tito) eta Ottavia (L’incoronazione di Poppea), besteak beste.
Operaren arloan buru-belarri aritzeaz gain, Vivica Genaux etengabe entzun dezakegu jaialdietan eta kontzertu-aretoetan; esate baterako, Londresko Promsen, Vienako Konzerthausen, Moskuko Tchaikovsky aretoan, eta New Yorkeko Carnegie Hallen.
Diskografia eta bideografia zabala dauka, eta hiru aldiz irabazi ditu Echo Klassik sariak. Gainera, hiru aldiz egon da Grammy sarietarako izendatuta. Bere azken grabazioa “Rival Queens” CDa izan da, Simone Kermes sopranoarekin batera.
Gertakarien egutegia
Erlazionatutako ekitaldiak

Musika-Música | 1. Kontzertua
Lekua: Arriaga Antzokia
SOCIEDAD CORAL DE BILBAO
ENRIQUE AZURZA zuzendaria
BILBAO ORKESTRA SINFONIKOA (BOS)
ERIK NIELSEN zuzendaria
R. Wagner: El holandés errante, obertura
P. I. Chaikovski: El lago de los cisnes, suite
A. Borodin: Danzas polovtsianas de «El príncipe Igor»

Musika-Música | 18. Kontzertua
Lekua: Euskalduna Jauregia · Auditorioa
ELLINOR D’MELON biolina
BILBAO ORKESTRA SINFONIKOA (BOS)
ERIK NIELSEN zuzendaria
P. I. Chaikovski: Romeo y Julieta, obertura–fantasía TH 42c
M. Bruch: Concierto para violín y orquesta nº1 en sol menor opus 26

Beethoven eta Atomic Doktorea
Lekua: Euskalduna Jauregia
John Adamsek opera biziberritu zuen, eta eszenara itzularazi zituen egunkarietako azaletan agertutako arestiko historiaren albisteak. Atomic Doktoreak bonba atomikoaren lehen saiakuntzak inguratu zituen tentsio-giroa birsortzen du, eta aurrea hartu zuen Oppenheimer heroi tragikoaren mailara igotzeko orduan. Bere musikak hain izan zuen indar handia, non Adamsek sinfonia bat sortu zuen bere gainean; programan, horren atzetik, Beethovenen biolin-kontzertu argitsua dator, Khachatryan bikainaren eskuetatik iritsiko zaigun musika sendagarria.
Joana Carneiro, directora
Sergey Khachatryan, violín
I
SAMUEL BARBER (1910 – 1981)
Adagio harirako
JOHN ADAMS (1947)
Doctor Atomic Symphony*
The Laboratory – Panic – Trinity
II
LUDWIG VAN BEETHOVEN (1770 – 1827)
Kontzertua biolin eta orkestrarako Re Maiorrean Op. 61
I. Allegro ma non troppo
II. Larghetto. Attacca:
III. Rondo. Allegro
Sergey Khachatryan, biolina
*Lehen aldiz BOSen eskutik
Iraup. 110’ (g.g.b.)

Ganbera 7
Lekua: Euskalduna Jauregia
Bakarlari Handiak BOSekin batera
Komitas: Armeniar abesti herrikoiei buruzko 14 pieza
A. Schönberg: Gau itxuraldatua Op. 4, hari-seikoterako
Sergey Khachatryan, biolina
BOSen hari-seikotea