Kontzertuak

Haurtxoentzako kontzertuak
Urriaren 31tik aurrera izango dira salgai kontzertu honetako sarrerak
Um Fado Bebé.
Vânia Conderen ahotsarekin eta Ricardo Parreiraren gitarra portugesarekin.
Tlimm …Trrrimmm tlim
Ááááááiiiiiii…
Ricardok gitarra jotzen du, eta Vaniak oso gustuko ditu haurtxoak… baita fadoa abestea ere! Elkar ezagutu genuenean, fadoa oraindik Gizadiaren Ondaretzat hartzen ez zenean, maitemindu egin ginen. Ordutik, agertokia partekatzen dugu, haurtxoekin, gitarrekin, saxofoiekin, klarineteekin eta akordeoiekin batera, musika-jaialdia sortuta.
Musicalmente konpainia
José Lopes y Bruno Homem, saxofoiak
Pedro Santos, akordeoiak
Cristiana Francisco, ahotsa
Inesa Markava, dantzaria
Paulo Lameiro, ahotsa eta zuzendaria
HAURTXOENTZAKO KONTZERTUAK
Euskalduna Jauregia
A1 aretoa.
Ostirala:
18:00
—–
Larunbata:
12:00h
17:30h
——
Igandea:
10:30h
12:00h
0tik 3 urtera bitarteko haurtxoentzat
Plaza-kopurua: 55 haurtxo + gehienez 2 heldu eta anai-arreba bat, haurtxo bakoitzeko
Iraupena: 45’
Prezioa: 10 € (orokorra)
8 € (BOSeko abonatuak)
Bertaratutako guztiek sarrera eraman behar dute (haurtxoak barne)
DATAK
- 02 abendua 2016 Euskalduna Jauregia 18:00 h. Sarrerak Erosi
- 03 abendua 2016 Euskalduna Jauregia 12:00 h. Sarrerak Erosi
- 03 abendua 2016 Euskalduna Jauregia 17:30 h. Sarrerak Erosi
- 04 abendua 2016 Euskalduna Jauregia 10:30 h. Sarrerak Erosi
- 04 abendua 2016 Euskalduna Jauregia 12:00 h. Sarrerak Erosi
Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak
Erlazionatutako ekitaldiak

El retablo de Falla con las marionetas de Per Poc
Lekua: Euskalduna Jauregia
12 Egitaraua.
Erik Nielsen, zuzendaria
Per Poc, txotxongilo konpainia
Naroa Intxausti, sopranoa
Mikeldi Atxalandabaso, tenorra
José Antonio López, baritonoa
I
JEANNE-LOUISE FARRENC (1804 – 1875)
3. sinfonia sol minorrean Op. 36*
I. Adagio-Allegro
II. Adagio cantabile
III. Scherzo: Vivace
IV. Finale: Allegro
II
MAURICE RAVEL (1875 – 1937)
Don Quichotte à Dulcinée
I. Chanson romanesque (Moderato)
II. Chanson épique (Molto moderato)
III. Chanson à boire (Allegro)
José Antonio López, baritonoa
MANUEL DE FALLA (1876 – 1946)
Maese Pedroren erretaula
Miguel de Cervantesen “On Kixote Mantxakoa”-ren pasarte baten musika- eta eszena-egokitzapena.
Pregoia – Maese Pedroren sinfonia – Melisendraren askatasunaren istorioa (attacca)
I. koadroa. Karlomagnoren gortea (attacca)
II. koadroa. Melisendra (attacca)
III. koadroa. Mairuaren tormentua (attacca)
IV. koadroa. Pirinioak (attacca)
V. koadroa. Ihesaldia (attacca)
VI. koadroa. Jazarpena (attacca)
Amaiera
Per Poc, txotxongilo konpainia
Naroa Intxausti, sopranoa (Trujamán)
Mikeldi Atxalandabaso, tenorra (Maese Pedro)
José Antonio López, baritonoa (On Kixote)

Kontzertuak familia giroan: Cosas de 4
Lekua: Euskalduna Jauregia
Gaur egungo perkusio munduko instrumentuak, sortu berri diren elementuak, begiraden komikotasuna eta inprobisazio eta harridura efektu handia dira ikuskizun honen oinarria. Lau elementu horiek definitzen dute asmamena berrelikatu eta eboluzionatzea eta sorkuntzaren bideak esnatzen jarraitzea bilatzen duen ikuskizuna.
Testurik gabe.
6 urtetik aurrera.
PREZIOAK:
Orokorra 9 €
BOSaren abonatuak* 8 €
* Txarteldegian bakarrik eros daiteke abonatuentzako deskontuarekin.

CAIN, OVERO IL PRIMO OMICIDIO
Lekua: Teatro Arriaga Antzokia
Cain, overo Il primo omicidio (Venezia, 1707) – A. Scarlatti.
Konpositorea: Alessandro Scarlatti.
Libretoa: Pietro Ottoboni.
Musika-zuzendaritza: Carlos Mena.
Eszena-zuzendaritza: Tatjana Gürbaça.
Ahotsak
Adán: Josu Cabrero.
Eva: Sonia de Munck.
Jainkoa: Carlos Mena.
Kain: Christian Gil-Borrelli.
Abel: Lucía Caihuela.
Luzifer: Ferran Albrich.
Antzezleak
Jainkoa: Ane Guisasola.
Luzifer: Gaizka Chamizo.
Orkestra: Bilbao Orkestra Sinfonikoa (BOS).
Argiztapena: Stefan Bolliger.
Jantzi-diseinatzailea: Silke Willrett.
Produkzioa: Teatro Arriaga.

BOSLARIS IX – Programaren amaierako kontzertua
Lekua: JUAN CRISÓSTOMO DE ARRIAGA KONTS.
Musikari amateurrei zuzenduta dagoen eta ganbera-musikaren arloan hasi, praktikatu eta hobetzera bideratuta dagoen prestakuntza programa aitzindari honekin, BOSek musikaren praktika sustatu nahi du musika profesionaletik aparteko gizarteko esparruetan; era berean, loturak sortu nahi ditu BOSeko irakasleen eta zaleen artean, eszenatokiaren eta publikoaren arteko bereizketa apurtuz.