Kontzertuak

Il segreto di Susana eta La voix humaine-2010-2011


Arriaga Antzokia.   20:00 h.

El secreto de Susana:
Musika: Ermanno Wolf-Ferrari (1876-1948)
Libretoa: Enrico Golisciani
Antzezleak: Isabel Rey eta Javier Franco
:
La voz humana:
Musika: Francis Poulenc (1899-1963)
Libretoa: Jean Cocteau
Antzezlea: Elisabete Matos
:
Musika zuzendaria: Lorenzo Ramos
Zuzendari eszenikoa: José Luis Castro
Orkestra: Bilbao Orkestra Sinfonikoa BOS
Ekoizpena: Arriaga Antzokia, Malagako Cervantes Antzokia, Cordobako Gran Teatro eta Jerezeko Villamarta Antzokia
:
Ekoizpen exekutiboa: Klopera

DATAK

  • 25 martxoa 2011       Arriaga Antzokia      20:00 h.
  • 26 martxoa 2011       Arriaga Antzokia      20:00 h.

Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak

Arriaga Antzokiak aurkezten duen ekoizpen berritzaile hau XX. mendeko musika duten bi opera piezek osatzen dute. El secreto de Susana izeneko obrak Gil (Javier Franco) konde jeloskorraren pasadizoak kontatzen ditu. Bere emazte gaztea (Isabel Rey) fidela ez zaiola uste du. Susmo horiek ba al dute oinarririk? Zer dago emazteak morroiari emandako paketean? Zein da Susanaren sekretua? Enrico Golisciano-ren libreto batekin, Ermanno Wolf-Ferrari 1909an sortu zen. “Intermezzo” hau konpositorearen eliz estiloaren eredu da. Publikoak gutxi ezagutzen duen arren, txaloa jasotzeko beharrezko ezaugarri guztiak biltzen ditu.

La voz humana (1959) obrak bestelako tonua du. Francis Poulenc-en azkeneko obra lirikoa da eta Jean Cocteau-ren antzerki piezan oinarrituta dago. Bertan, emakume batek (Elisabete Matos) utzi berri duen maitalearekin telefono bidez duen elkarrizketa entzungo dugu. Obrak musika eta testua erabat integratzen ditu eszenan. Keinu bakoitzak, hitz bakoitzak, orkestraren erantzun bakoitzak protagonistaren arima aztertzen duen bakarrizketa osatzen dute.

Ekoizpenak José Luis Castroren eszena zuzendaritza, Lorenzo Ramosen musika zuzendaritza eta Bilbao Orkestra Sinfonikoaren kolaborazio berezia ditu.

Info covid

Gertakarien egutegia

Al
As
Az
Og
Or
La
Ig

Erlazionatutako ekitaldiak

Denboraldia 2022-2023
01
Api
2023
>Kontzertuak familia giroan: Cosas de 4

Kontzertuak familia giroan: Cosas de 4

Lekua: Euskalduna Jauregia

Gaur egungo perkusio munduko instrumentuak, sortu berri diren elementuak, begiraden komikotasuna eta inprobisazio eta harridura efektu handia dira ikuskizun honen oinarria. Lau elementu horiek definitzen dute asmamena berrelikatu eta eboluzionatzea eta sorkuntzaren bideak esnatzen jarraitzea bilatzen duen ikuskizuna.

Testurik gabe.
6 urtetik aurrera.

PREZIOAK:
Orokorra 9 €
BOSaren abonatuak* 8 €
* Txarteldegian bakarrik eros daiteke abonatuentzako deskontuarekin.

Informazioa eta sarrerak
Denboraldia 2022-2023
15
Api
2023
>CAIN, OVERO IL PRIMO OMICIDIO

CAIN, OVERO IL PRIMO OMICIDIO

Lekua: Teatro Arriaga Antzokia

Cain, overo Il primo omicidio (Venezia, 1707) – A. Scarlatti.
Konpositorea: Alessandro Scarlatti.
Libretoa: Pietro Ottoboni.
Musika-zuzendaritza: Carlos Mena.
Eszena-zuzendaritza: Tatjana Gürbaça.

Ahotsak
Adán: Josu Cabrero.
Eva: Sonia de Munck.
Jainkoa: Carlos Mena.
Kain: Christian Gil-Borrelli.
Abel: Lucía Caihuela.
Luzifer: Ferran Albrich.
Antzezleak

Jainkoa: Ane Guisasola.
Luzifer: Gaizka Chamizo.

Orkestra: Bilbao Orkestra Sinfonikoa (BOS).

Argiztapena: Stefan Bolliger.
Jantzi-diseinatzailea: Silke Willrett.
Produkzioa: Teatro Arriaga.

Informazioa eta sarrerak

Gehiago ikusi
Denboraldia 2022-2023
18
Api
2023
>BOSLARIS IX – Programaren amaierako kontzertua

BOSLARIS IX – Programaren amaierako kontzertua

Lekua: JUAN CRISÓSTOMO DE ARRIAGA KONTS.

Musikari amateurrei zuzenduta dagoen eta ganbera-musikaren arloan hasi, praktikatu eta hobetzera bideratuta dagoen prestakuntza programa aitzindari honekin, BOSek musikaren praktika sustatu nahi du musika profesionaletik aparteko gizarteko esparruetan; era berean, loturak sortu nahi ditu BOSeko irakasleen eta zaleen artean, eszenatokiaren eta publikoaren arteko bereizketa apurtuz.

Informazioa eta sarrerak
Denboraldia 2022-2023
20 - 21
Api
2023
>Helmchen eta Brahmsen lehenengoa

Helmchen eta Brahmsen lehenengoa

Lekua: Euskalduna Jauregia

R. Schumann: Ouverture, Scherzo und Finale
S. Moussa: Elysium
J. Brahms: Concierto para piano nº 1 en Re menor, op. 15

Martin Helmchen, pianoa
Erik Nielsen, zuzendaria

Aurreko denboraldian, Martin Helmchenek zur eta lur utzi gintuen Brahmsen bigarrenaren bertsioarekin (jo ezazue BOSen Youtubeko kanalera, hori egiaztatzeko), hortaz, ikusmin handia dugu Hanburgoko konpositorearen bi kontzertu monumentaletan bigarrena entzuteko. Samy Moussaren musikak ere oroitzapen onak utzi zizkigun, eta beragana itzuliko gara Vienako Filarmonikak Bartzelonako Familia Santuan estreinatu zuen Elysium lanarekin.

Informazioa eta sarrerak