Kontzertuak

Il segreto di Susana eta La voix humaine-2010-2011
El secreto de Susana:
Musika: Ermanno Wolf-Ferrari (1876-1948)
Libretoa: Enrico Golisciani
Antzezleak: Isabel Rey eta Javier Franco
:
La voz humana:
Musika: Francis Poulenc (1899-1963)
Libretoa: Jean Cocteau
Antzezlea: Elisabete Matos
:
Musika zuzendaria: Lorenzo Ramos
Zuzendari eszenikoa: José Luis Castro
Orkestra: Bilbao Orkestra Sinfonikoa BOS
Ekoizpena: Arriaga Antzokia, Malagako Cervantes Antzokia, Cordobako Gran Teatro eta Jerezeko Villamarta Antzokia
:
Ekoizpen exekutiboa: Klopera
DATAK
Abonu salmenta, uztailaren 8tik aurrera.
Sarreren salmenta, irailaren 15tik aurrera.
Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak
Arriaga Antzokiak aurkezten duen ekoizpen berritzaile hau XX. mendeko musika duten bi opera piezek osatzen dute. El secreto de Susana izeneko obrak Gil (Javier Franco) konde jeloskorraren pasadizoak kontatzen ditu. Bere emazte gaztea (Isabel Rey) fidela ez zaiola uste du. Susmo horiek ba al dute oinarririk? Zer dago emazteak morroiari emandako paketean? Zein da Susanaren sekretua? Enrico Golisciano-ren libreto batekin, Ermanno Wolf-Ferrari 1909an sortu zen. “Intermezzo” hau konpositorearen eliz estiloaren eredu da. Publikoak gutxi ezagutzen duen arren, txaloa jasotzeko beharrezko ezaugarri guztiak biltzen ditu.
La voz humana (1959) obrak bestelako tonua du. Francis Poulenc-en azkeneko obra lirikoa da eta Jean Cocteau-ren antzerki piezan oinarrituta dago. Bertan, emakume batek (Elisabete Matos) utzi berri duen maitalearekin telefono bidez duen elkarrizketa entzungo dugu. Obrak musika eta testua erabat integratzen ditu eszenan. Keinu bakoitzak, hitz bakoitzak, orkestraren erantzun bakoitzak protagonistaren arima aztertzen duen bakarrizketa osatzen dute.
Ekoizpenak José Luis Castroren eszena zuzendaritza, Lorenzo Ramosen musika zuzendaritza eta Bilbao Orkestra Sinfonikoaren kolaborazio berezia ditu.
Gertakarien egutegia
Erlazionatutako ekitaldiak

Kontzertuak Bizkaian BERMEO
Lekua: Andra Mari Eliza
J. Guridi: El caserío, preludio del acto II
J. Guridi: “Buenos días”, dúo de El caserío
J. Guridi: La Meiga, preludio de acto II
J. Guridi: “Yo te vi pasar”, de La Meiga
J. Guridi: “Goizeko eguzki argiak”, de Mirentxu
J.M. Usandizaga: Mendi-Mendiyan, suite
P. Sorozabal: Maite, eguzki eder
Lorea López, sopranoa
Aitor Garitano, tenorea
Mikel Fernández, zuzendaria

Kontzertuak Bizkaian LEKEITIO
Lekua: Andra Mari Eliza
J. Guridi: El caserío, preludio del acto II
J. Guridi: “Buenos días”, dúo de El caserío
J. Guridi: La Meiga, intermedio
J. Guridi: “Yo te vi pasar”, de La Meiga
J. Guridi: “Goizeko eguzki argiak”, de Mirentxu
J.M. Usandizaga: Mendi-Mendiyan, suite
P. Sorozabal: Maite, eguzki eder
Lorea López, sopranoa
Aitor Garitano, tenorea
Mikel Fernández, zuzendaria

ASTE NAGUSIA
Lekua: Abandoibarra
ASTE NAGUSIKO KONTZERTUA

Bere Maiestate pianoa
Lekua: Euskalduna Bilbao · Auditórium
Azken 200 urteetako musikari buruzko hit edo pieza arrakastatsuenen zerrendarik balego, ezbairik gabe, Txaikovskiren piano-kontzertua, erromantizismo ikaragarria eta melodia indartsuak darabiltzala, lehen postuetan legoke. Martín Garcíaren birtuosismoaren neurrira egindako lana da. Irekiera-programa honen jite arranditsua beste bi lanekin osatzen da: Saint Saëns musikagilearen 3. sinfonia (‘Sinfonia organoarekin’) eta itsasoen handitasunean etorria daukan Sigfúsdóttir islandiarraren Oceans sinfonia bikaina.
M. H. M. Sigfúsdóttir
Oceans
P. I. Tchaikovsky
Concierto nº 1 para piano y orquesta en si bemol menor Op. 23
C. Saint Saëns
Sinfonía nº 3 en do menor Op. 78 “Órgano”
Martín García García, pianoa
Elena Schwarz, zuzendaria