Kontzertuak

Kontzertua Bilboko Kontserbatorioarekin lankidetzan-2011-2012
. 00:00 h.
J. Brahms: Variaciones sobre un tema de Haydn (20’)
J. Brahms: Concierto para violín y orquesta en Re mayor (36’)
Aitzol Iturriagagoitia, biolina
Maite Aurrekoetxea, zuzendaria
DATAK
Abonu salmenta, ekainaren 24tik aurrera.
Sarreren salmenta, irailaren 16tik aurrera.
Ezagutu hemen harpidedunak BOS izatea abantaila guztiak
Gertakarien egutegia
Erlazionatutako ekitaldiak

Kontzertua Bilboko Kontserbatorioarekin lankidetzan – Jaioterrian Profeta
Lekua: Juan Crisóstomo de Arriaga Kontserbatorioa
Txaber Fernández Martín, zuzendaria
M. Ravel: Le Tombeau de Couperin
J. Brahms: Sinfonía No. 3 en Fa Mayor Op. 90

Ganbera 7
Lekua: Euskalduna Jauregia
Bakarlari Handiak BOSekin batera
Komitas: Armeniar abesti herrikoiei buruzko 14 pieza
A. Schönberg: Gau itxuraldatua Op. 4, hari-seikoterako
Sergey Khachatryan, biolina
BOSen hari-seikotea

Mozart, Mendelssohn eta Suzuki
Lekua: Euskalduna Jauregia
Masaaki Suzuki bere neurriko programa batekin itzuliko da. 17 urte baino ez zituen Mozartek heldutasun ikaragarriarekin konposatu zuen sinfonia batekin hasiko da; bere ahots-musikarekin jarraitzen du, lehen bisitan Suzuki maitemindu zuen Jone Martínezen ahotsaren protagonismoarekin, eta Mendelssohnek erreforma luteranoa ospatzeko egin zuen sinfonia ederrarekin amaituko da, geroago Wagnerrek Parsifalen erabili zuen Dresdeko Amen solemnea duena.
W.A. Mozart: 25. sinfonia sol minorrean K. 183
W.A. Mozart: Kontzerturako aria sorta
F. Mendelssohn: 5. sinfonia Re Maiorrean Op. 107 “erreformarena”
Jone Martínez, sopranoa
Masaaki Suzuki, zuzendaria

BOSLARIS XI – Programaren amaierako kontzertua
Lekua: JUAN CRISÓSTOMO DE ARRIAGA KONTS.
Musikari amateurrei zuzenduta dagoen eta ganbera-musikaren arloan hasi, praktikatu eta hobetzera bideratuta dagoen prestakuntza programa aitzindari honekin, BOSek musikaren praktika sustatu nahi du musika profesionaletik aparteko gizarteko esparruetan; era berean, loturak sortu nahi ditu BOSeko irakasleen eta zaleen artean, eszenatokiaren eta publikoaren arteko bereizketa apurtuz.